کسب وکار اینترنتی

در این وبلاگ سعی میکنم سایتهای کارآمد را معرفی کنم

کسب وکار اینترنتی

در این وبلاگ سعی میکنم سایتهای کارآمد را معرفی کنم

شغل عالی و پر درآمد

شما هم می توانید با عضویت در سایت زیر شغل پر درآمدی داشته باشید




روش های کسب درآمد ( تبلیغات و پورسانت ها )
 

    محصولات پورسانت دار :
در این قسمت شما می توانید لیست کامل و توضیحات تبلیغاتی تمام محصولاتی که پورسانت دارند و شما می توانید از تبلیغ آنها درآمد بالائی کسب کنید وجود دارند.



    محصولات پورسانت دار دلخواه : 

در این قسمت شما می توانید لیست محصولات را با پورسانت های دلخواهتان داشته باشید و همچنین می توانید لیستی از محصولات با ظاهر گرافیکی دلخواه داشته باشید .




   لینک طلائی شما برای کسب درآمد مادام العمر از فروتل :
استفاده از لینک طلائی بهترین و آسانترین روش برای کسب درآمد دائمی از فروتل با کمترین زحمت است !!



    طراحی بنر و لینک باکس و صفحات به سلیقه خودتان :
شما می توانید توضیحات محصول را از سایت ما برداشته و به دلخواه و سلیقه خودتان برای آن بنر و صفحات خاص در سایت یا وبلاگتان طراحی کنید و از روشهایی که به نظر خودتان جذابتر است و بیشتر جذب مشتری می کند استفاده کنید و بیشتر بفروشید و پورسانت بیشتری دریافت کنید .



    بنرهای پولساز (درآمد دائمی) : 

بنرهای پولساز بنرهایی هستند که درآمد مادام العمر برای شما ایجاد می کنند ، حتی اگر بعد از مدتی شما کلاً همکاری خود را با ما متوقف کنید ، ما باز هم پول به حساب شما واریز خواهیم کرد. درآمد شما از بنرهای پولساز جدا از درآمد و پورسانت شما از تبلیغ محصولات سایت است و این درآمد می تواند سالیان سال و مادام العمر برای شما باشد.



    لینک باکسهای پولساز (درآمد دائمی + درآمد از پورسانت تبلیغات) :
لیک باکس های پولساز ترکیبی از سیستم تبلیغ و پورسانت برای محصولات و سیستم درآمد مادام العمر معرف مشابه بنر های پولساز هستند . حتی اگر بعد از مدتی شما کلاً همکاری خود را با ما متوقف کنید ، ما باز هم پول به حساب شما واریز خواهیم کرد. درآمد شما از لینک باکسهای پولساز ترکیبی از پورسانت و درآمد از معرفی شده ها خواهد بود و این درآمد می تواند سالیان سال و مادام العمر برای شما باشد.



    باکس طلائی دعوت از دوستان (درآمد دائمی) :
درآمد از این روش یکی از ساده ترین و پردرآمد ترین روشها برای کسب درآمد مادام العمر برای شماست !! در این روش شما چند خط کد ساده را در سایتتان گذاشته و افراد از طریق آن یکدیگر را به عضویت در سیستم ما دعوت می کنند و معرف آنها در پس زمینه شمائید و هر کس از این طریق عضو سیستم ما شود ، شما هم در درآمد او سهیم خواهید بود.



عضویت


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد